Guess who's back!

Efter nästan sju och en halv månads uppehåll har jag bestämt mig för att börja blogga igen! Är väldigt motiverad till att blogga och nu har jag även tid att lägga ner lite tid på det i och med att jag inte tvingas sitta med läxor om eftermiddagarna. 
 
Har hänt väldigt mycket under de senaste månaderna kan jag säga. Har hunnit med att skaffa pojkvän, varit på skidresa både med skolan och med familjen & vänner, hösten erbjöd massor med fest då det var studentskivor var och varannan vecka, utgångar med vänner, mösspåtagning som var sjukt jävla roligt, konserter, studenten, fyllt 19, utomlandsresor och massa, massa mer. Har alltså haft en grym vår och sommar och är mer än redo för det som komma skall. Kommer göra några ''throwback''-inlägg om resorna jag gjort och lite annat här framöver.
 
Är riktigt taggad och hoppas verkligen att jag inte tröttnar på det här med bloggandet och framförallt att ni stannar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0