Shame on me

Har äntligen lagt mig i min säng och är nerbäddad under två duntäcken, massa kuddar och lyssnar på musik. Myyyys! Har längtat efter det här ungefär hela dagen. Sov en stund efter skolan och det tog verkligen emot att behöva gå upp och ta sig till jobbet efter det. Jobbade som vanligt 17-21 och det var faktiskt riktigt roligt att jobba idag, om man bortser från att jag skämde ut mig ett flertal gånger och klantade till mig rejält en gång, men det var längesen jag skrattade så mycket haha. Trivs faktiskt jättebra med dom jag jobbar med, det gör allting så himla mycket roligare och det är inte ofta jag har tråkigt på jobbet. När jag kom hem åt jag middag, som var pasta med oxfilé i kantarellsås och fetaostsallad, så jääääkla gott var det! Efter det hoppade jag in i duschen och gjorde mig i ordning för sängen. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Natalie Sandqwist

Du är verkligen så himla fin Lisa!

Svar: Åh tack detsamma fina du!
lisawe.blogg.se

2013-10-01 @ 10:57:33
URL: http://natalie.blo.gg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0