Helgen

Nu när jag ändå är i farten så kan jag lika gärna skriva ett inlägg och berätta lite om min helg. Veckan började väldigt jobbigt då min mormors hund blev tvungen att avlivas och en nära släkting gick bort, så det var riktigt skönt att helgen iallafall blev rolig så man fick tänka lite på annat. 
 
I fredags hade jag endast en lektion som slutade halv tre, därefter åkte jag hem och duschade och städade ordning på mitt rum innan jag mötte Caroline och gick hem till Felicia. Där åt vi middag och hade bestämt oss för att bara ligga framför tvn med godis och mysa, vilket ändrades runt 23-tiden då vi blev riktigt taggade för utgång. Vi fixade i ordning oss och blev inskjutsade till Victoria där en kompis var dj. Drog sen vidare till Magenta och dansade till stängning. Även fast vi höll oss nyktra hela kvällen vart det ändå väldigt roligt och alltså en lyckad kväll.
 
Vaknade runt 13-tiden i lördags, inte alltför trött, och degade ungefär hela dagen tills det var dags att åka och jobba. Jobbade 16-20 och tiden gick relativt fort så det var skönt. Åkte hem och åt innan jag gick till Felicia igen. Senare kom Carro, David och Junior och vi tog det mest lugnt i soffan hela kvällen innan vi somnade allihopa. På morgonen blev jag lämnad ensam hemma hos Felicia, så gick inte upp förens runt två-tiden då jag gjorde mat innan jag gick hem och däckade i soffan. Sen dess har jag faktiskt inte gjort så mycket, var tänkt att jag skulle plugga lite vilket inte blev av alls haha. Jaja, får ta det någon annan dag hehe!
Träffade Martin från Big Brother på Magenta, snygg kille det där.. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0