Destroy what destroys you

Idag är det måndag igen, ny vecka och nya tag. Blir en relativt kort vecka då jag inte ska gå till skolan i slutet av veckan på grund av vissa skäl, men ni lär nog få reda på varför under helgen. Har precis ätit lunch och pratat lite med Felicia och Emma, då jag har jättelång rast innan nästa lektion. Funderar på att gå hem redan nu då jag fortfarande mår jätteilla, är skakis, fryser och har egentligen ingen aptit överhuvudtaget. Men den lektionen jag har kvar är hyffsat viktig, så är nog bäst att hålla ut tills kvart i två då jag slutar. Jobbar 17-21 idag också, men får nog se hur det blir med det. Vill bara hem till min säng och sova, fick inte så mycket sömn inatt heller. 
Mondays. :x

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0