-

 
Jag lyssnar just nu på – Counting stars med OneRepublic
Kärleken är – svår
Jag gillar att – umgås med mina vänner
Jag kommer alltid att – älska min familj 
Sist jag grät var - i tisdags eller onsdags
Min mobiltelefon är - dum i huvudet
När jag vaknar på morgonen – vill jag oftast inte gå upp
Innan jag går och lägger mig – borstar jag tänderna
Jag vill verkligen – ha ledigt och åka utomlands eller att någon ska vara här just nu och mysa lite
Vad irriterar du dig på? Osköna människor 
Vart reste du sist? Grekland
Liknar du din mamma eller pappa? Papi
Ler du ofta? Aa, eller försöker iallafall :)
Gillar du skolan? Njae
Värsta ämne? Just nu matte
Favoritämne? Lunch.. nej men typ engelska. Har bästa engelskaläraren!!

Kommentarer
Postat av: Johnny B. Good

Varför är du singel? Du är ju sjukt snygg

Svar: För att jag antagligen inte har hittat någon som jag vill ha ett förhållande med än!
lisawe.blogg.se

2013-09-23 @ 15:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0