There's this boy and he kinda has my heart

Usch och fy och blä vad kallt det är, ligger under en filt i soffan och hackar tänder och har precis vaknat efter en liten nap. Var så skönt! Vaknade av att mina föräldrar kom hem och ska snart hjälpa till med maten.
 
Har som varje dag varit i skolan idag, har bara två lektioner på onsdagar så slutade halv elva. Då gick jag och Sofia och köpte oss lite lunch innan vi gick och beställde våra studentmössor. Hade utprovning/ designing av dom idag så det höll vi på med ett tag. Längtar så mycket tills man får hem dom, eller använda den överhuvudtaget!!! Min är väldigt stilren men jag älskar den. Valde en i Kashmir och swarovskikristall som ''blomma'', vilket är typ standard. Åh vill bara ta studenten nu, men man märker att det börjar närma sig även fast det är så långt fram.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0