"I need shoes"

Känner att jag verkligen behöver köpa ett par nya pjucks till hösten och vintern, har ju mina stövlar som ser ut som en plastigare version av Primeboots som jag köpte för ca tre-fyra år sen och jag tycker om dom och de är knappt slitna alls. Men känner att det kanske är dags för något nytt nu. Har kollat runt på massor av olika hemsidor och letat efter snygga stövlar eller boots, men har inte riktigt hittat några som jag verkligen vill ha. Känns lite tråkigt att köpa Primeboots eller Johnny Bulls eftersom typ alla har dom, menar inte att jag inte vill ha dom för så är det verkligen inte. Tycker de är hur snygga som helst och vill lätt ha ett par låga, bruna Primeboots. Men det känns som det blir lite mainstream när alla har likadana, eller?
 
Här är iallafall tre olika stövlar som jag kikat lite på. Tryck på bilden för att se vart dom är ifrån. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0