New in

Haha, ber om ursäkt för riktigt kassa bilder.. Men är verkligen urdålig på att redigera osv så det här får duga! Det här är som sagt byxdressen jag köpte idag. Bilderna är inte direkt rättvisa och den är så mycket snyggare i verkligheten, men så är det ju nästan alltid. Är köpt på BikBok och kostade 299kr, men tur som jag har var det 30% på allting i affären så den kostade endast 209kr. Riktigt kap! Dock känner jag mig inte riktigt bekväm i den, då det inte är riktigt är min stil. Men tror det är en vanesak och ska skita i om jag känner mig obekväm, för tycker det är så jäkla snyggt med byxdress med ett par höga, snygga klackar. Så ska ta mod till mig och ha den redan imorgon, wiho! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0