Nausea

Hej på er! Har precis kommit hem efter att ha varit i Farsta centrum med min mamma och lillasyster och shoppat lite, har hittat massor med fint som ni får se senare. Orkar inte skriva så jättemycket just nu då jag mår asilla, tror jag har blivit magsjuk eller nått då jag har spytt och haft mig.. Det går ju sånt där nu, så det kan ju inte vara omöjligt. Men som sagt så mår jag verkligen inte så bra och ska sammanfatta gårdagen lite kort. 
 
När Felicia kom hem så började vi och städa ordning lite hemma hos henne, lagade middag och fixade oss. När vi sedan var klara runt tio började vi och några till kompisar att röra oss in mot stan. Efter många om och men hamnade vi på Pure och avslutade kvällen på White Room. Jag och Felicia kom hem till henne någon gång efter fem och vi somnade ungefär på en gång. Var en helt okej kväll! Men eftersom jag mådde så jäkla illa så blev det lite tråkigt för mig då jag knappt kunde dansa. Fast får se det från den ljusa sidan också då jag inte spenderade så mycket eftersom jag drack vatten hela kvällen hehe! Men får hoppas på att det inte blir värre än såhär, att må illa är det värsta som finns! Usch!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0