Kort dag

Ligger just nu i soffan under ett täcke och lyssnar på musik, har varit hemma i lite mer än en timme nu eftersom jag slutar halv elva på onsdagar, asskönt! Hade bara ett prov på morgonen och sen idrott så har varit en kort och skön skoldag. Åkte hem och duschade och sådär och senare ska jag göra det som jag absolut är sämst på, det vill säga plugga och städa. Usch, usch, usch. Fast först ska jag äta lite lunch och kolla på en film innan jag börjar, låg vaken ganska länge inatt så är jättetrött och tycker därför att jag förtjänar lite vila. Haha som att jag inte vilar tillräckligt! 
Bild tagen påväg från bussen. Nu känner man att det verkligen är höst!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0