It makes me happy

Usch och fy vad det känns som att matteprovet inte gick bra.. får verkligen plugga hårdare tills nästa gång. Men är så jäkla trött på allt som har med skolan att göra, har ingen motivation överhuvudtaget och har ingen ork heller. Jag vet själv att det är viktigt att ta skolan seriöst, men efter alla dessa år så börjar man faktiskt att tröttna riktigt ordentligt... Men får hålla ut, tar som sagt studenten i juni nästa år och jag längtar som bara den! 
 
Iallafall så är den här skoldagen äntligen överstökad och just nu är jag hemma och mellanlandar. Har kastat i mig lite mat och ska gå till bussen alldeles strax för att åka till en kompis för att spendera eftermiddagen där. Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, vädret är ju som vanligt så antagligen blir det att mysa i soffan framför en bra film.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0