I refuse to grow up

Åhhhh, hade en så jäkla rolig kväll igår! Slutade jobba runt åtta och då åkte jag hem och åt middag med min syster och hennes kompisar innan jag bestämde mig för att dra ut. Så jag fixade mig och mötte upp Sofia och hennes kompisar någon gång runt elva. Var först på Magenta i någon timme innan vi drog vidare till Marquise. Träffade massa jag kände och hade verkligen en sjukt rolig kväll, en av de bästa utgångarna faktiskt. Kom hem runt kvart i sex i morse och somnade som en stock. Idag mår man som man förtjänar hehe, så har bara legat i soffan hela dagen och käkat chips. Ska börja plugga snart och sen ska jag till en kompis innan jag ska till mormor för att äta middag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0