För alltid i våra minnen

Hej på er! Har ni haft en bra helg? Uppdaterade ingenting under helgen, men har varken haft lust eller tid utan har bara umgåtts med släkten hela helgen. För er som inte har en aning om vart jag har varit så har jag varit i Småland sen i fredags. En nära släkting gick bort för några veckor sen så begravning hölls då i fredags vilket var jättejobbigt.. Tycker det är så hemskt att gå på begravning men nu i efterhand så tycker jag att det ändå var jättefint i kyrkan och sådär! Var så mycket fina blommor, hälsningar och man får försöka tänka att hon har det bättre där hon är nu. 
 
Har annars varit en ganska mysig helg, har umgåtts mycket med min lilla kusin som vi inte träffar så ofta och några från släkten. Vi har varit och kollat runt lite där de bor, bara tagit det lugnt och ätit massor med godsaker. Vi har även haft väldigt roligt allihopa och skrattat mycket, vilket jag iallafall har tyckt varit väldigt skönt. Så det har alltså varit en väldigt lugn och trevlig helg, förutom det jobbiga dåra. Det var faktiskt skönt att vara där ett tag och bara få stressa av sig lite och umgås med familjen. På hemvägen hade jag tänkt plugga, vilket absolut inte gick då jag blev åksjuk så nu är jag hur stressad som helst inför den kommande veckan med prov tre dagar i rad. Jaja, sånt är livet! 
Riktigt ful bild på mig från i lördags när vi var i min kusins stall, men jag orkar inte bry mig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0