Even the darkest nights will end and the sun will rise

Älskade sommar, Stockholms skärgård
 
Det där med att försöka plugga effektivt funkar inte för mig, har gått i skolan i snart tretton år och kan fortfarande inte plugga. Har iallafall lärt mig alla glosor till engelskaprovet som är på torsdag, vilket är ca 100 styckna.. Så har alltså suttit med det ett tag medans jag har lyssnat lite på Sverige-Tyskland matchen med ett halv öra. Har under kvällen varit iväg med min pappa och syster och handlat lite inför veckan och köpte med oss lite mat med oss hem som vi åt framför tvn. Jaja, är onsdag imorgon vilket betyder att det är en kort dag. Men efter skolan ska jag hem och plugga igen och städa, vilket är prio ett. Men om jag känner mig själv rätt kommer städningen inte bli av och jag börjar plugga runt nio på kvällen sååå vi får se helt enkelt vad jag hittar på istället. Blir inga fler inlägg ikväll, ska borsta tänderna och hoppa i säng nu så godnatt på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0