Can you love me again?

Nä nu har jag fått nog av diftonger, böjningar, utvecklingar av ord och blablabla. Har suttit hela kvällen med svenskan då jag har prov i svensk språkhistoria imorgon, vilket är riktigt jäkla pisstråkigt. Jag har skrivit, sammanfattat, läst och återigen läst, svarat på massa frågor och det ena och det andra sen klockan sex såå känner att nu får det räcka. Städningen hann jag inte ens med så det var ju ''synd'' hehe, nej men är ju torsdag imorgon vilket betyder städtorsdag hemma hos familjen Westerlund. 
 
Börjar halv nio imorgon och slutar inte förns halv fem, så imorgon blir det en lång och jobbig dag med prov sista timmen, Jaja, behöver inte längta allt för länge efter helg iallafall! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0