Time for bed

Nu har jag suttit med plugg hela dagen och eftermiddagen och nu är jag helt slut. Har prov i samhälle imorgonbitti och hoppas att det går bra, känns som det mesta har tryckts in bakom pannbenet på mig så håller tummarna. 

Imorgon är det torsdag igen och lång dag i skolan som alltid. Slutar halv fem och då ska jag iväg och uträtta lite ärenden innan jag åker och storhandlar med mamma. Så lär inte komma hem förns ganska sent imorgon, men ska försöka slänga in något inlägg från mobilen iallafall. Känns inte som jag har så mycket roligt att berätta just nu då mitt liv till störst del består av skola, plugg och jobb.. Men statistiken är ju hög iallafall så jag är glad och nöjd ändå! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0