Plugg, plugg och plugg

Hej på er! Har inte riktigt haft tid till bloggen under helgen och egentligen har jag inte tid just nu heller, men slänger in ett snabbt inlägg iallafall! 

I lördags vaknade jag jättesent och hann inte göra så mycket innan det var dags att åka och jobba. Jobbade till 20.00 och efter det åkte jag hem och fixade mig, åt och var hur stressad som helst. Var två på mitt jobb som hade inflyttningsfest, så vid tio-tiden sprang jag till bussen som Sofia och Linn satt på. Var där hela kvällen och hade jättekul och jag och Linn kom hem till mig runt halv 4 och somnade framför en film. Igår försökte jag plugga hela dagen, men tyckte det var roligare att göra massa annat så fick inte sp jättemycket gjort hehe. Åkte och jobbade 17-21 och sen åkte jag hem och somnade nästan på en gång. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0