One of these days

Idag är det en sån där jobbig dag när allting bara känns och blir helt fel. Vaknade 15 minuter innan jag skulle åka i morse och fick stressa som vanligt, sen har resten av dagen inte varit så särskilt bra heller. Har frysit och mått allmänt dåligt hela tiden, så har varit nere hela dagen typ. Kom hem för ett tag sen och sen dess har jag legat i fosterställning och har knappt kunnat andas på grund av att jag har en sån extrem mensvärk. Har iallafall tagit en alvedon och en ipren nu så hoppas för guds skull att det går över snart, har så sjukt ont. Usch, usch, usch.
 
Planerna för resten av dagen är att jag ska plugga och senare ikväll ska jag på middag. Men just nu är jag inte alls på humör för att varken plugga eller göra något överhuvudtaget, så ska sätta på ett avsnitt av The Walking Dead och äta lite istället. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0