Nyår

Nu är det faktiskt inte långt kvar tills det är jullov, vilket innebär julafton och nyårsfirande. Det här året är det första året på länge som jag kommer vara hemma i Stockholm och fira nyår, har annars varit i fjällen de senaste åren. Just nu har jag inga direkta planer på vad jag ska göra än, men det nya året kommer jag säkert fira tillsammans med mina vänner. Det bästa med nyår är att man klär upp sig lite extra och ju mer glitter och paljetter desto bättre! Så här kommer några exempel på några nyårsklänningar som jag tycker är grymt snygga! Dock har jag faktiskt redan köpt min klänning som jag ska ha och är så nöjd, är ett riktigt kap, men den kommer ni inte få se förns om någon månad. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0