Fridaaaaaay

Haha det var ju ett roligt inlägg min kära kusin skrivit. Hon är lite muppig, men tycker om henne iallafall haha. Jag hoppas att ni haft en bra fredag, själv har min dag varit lite halvkass. Tråkig skoldag, jättejobbig idrott och slutade veckan med ett ganska svårt fysikprov. När jag kom hem somnade jag ungefär på en gång, var så trött och frös som bara den. Hade lite planer för kvällen, men det ställdes in. Så jag bestämde mig för att bara stanna hemma och mysa istället, när alla andra är ute på krogen och partajar. Så har bara legat i soffan och kollat på tv med familjen hela kvällen, skönt med lite vila men blir ju så rastlös.. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på lite musik, ska även göra lite tidsinställda inlägg också som kommer komma upp under helgen och eventuellt några under kvällen. Men får se hur det blir med det, lär fastna framför en serie eller något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0