Excited

Och så var det måndag igen då! Shit vad veckorna bara susar förbi, tycker tiden går alldeles för snabbt! Och så känns det som den ena dagen är den andra lik, samma rutiner dag ut och dag in. Sova, skola, plugga, äta, jobba, sova osv... 

Har iallafall varit en hyfsad dag. Hade mycket tid på mig i morse så slapp stressa, vilket jag annars brukar göra, så det var skönt. Kom hem runt halv 3 och somnade som en stock i soffan och vaknade några timmar senare. Sen dess har jag ätit och packat väskan. Idag ska jag inte jobba utan ska göra någonting annat som kommer bli så roligt, vad jag ska göra berättar jag senare. Har lite brådis nu så måste springa till bussen om ett tag, puss på er!
Bilder från i morse

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0