Tredje gången gillt

Och så var jag tillbaka, igen. Har valt att börja om helt från början, får se hur det går den här gången. Jag hoppas själv på att det går bättre än tidigare, har väldigt lätt att tröttna på det här med bloggande, så ska försöka hålla mig kvar här så länge som möjligt.. det vill säga så länge jag har lust hehe. 
 
Kan börja och berätta lite kort om mig själv och hur mitt liv ser ut just nu, standard.. 
Jag heter somsagt Lisa, är 18-år sen ungefär tre-fyra månader tillbaka och har precis börjat det tredje året på gymnasiet. Går natur/natur vilket betyder att jag kommer ägna väldigt mycket tid åt skolan det här året. Såklart kommer jag säkert få tid till bloggen om jag ska fortsätta, men är ingen superbloggare så det kommer upp inlägg när jag känner att jag har tid. 
 
Designen och allt sånt är bara för tillfället, tycker den är asful, men ska försöka fixa till den lite om någon dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0